Szervíz, üzemeltetés

Üzemeltetés, támogatás

Az egyre bonyolultabbá váló számítástechnikai berendezések és szoftverrendszerek mellett ma már elképzelhetetlen megfelelõ szakértelem és tapasztalat nélkül üzemeltetni informatikai rendszereket.

Az alábbi szolgáltatásokat kínáljuk partnereink számára:

  • Hardver és szoftver karbantartási szerzõdések
  • Az üzemeltetési és rendszergazdai feladatok egy részének ellátása
  • Teljes körû üzemeltetési és rendszergazdai feladatok ellátása (outsourcing)
  • Szaktanácsadói feladatok ellátása (rendszeres vagy eseti megbízással)
  • Telefonos Hot-Line tanácsadói szolgálat, távfelügyeleti lehetõséggel

Szerviz

Szervízünk gondoskodik a cégünk és viszonteladói által értékesített informatikai eszközök – szerverek, munkaállomások, notebookok, monitorok és egyéb számítástechnikai berendezések – garanciális és garancia idõn túli szervizérõl, a karbantartási szerzõdések teljesítésérõl.

A helyszínen nem javítható eszközöket cégünk szervizmûhelyébe szállítjuk. Az itt dolgozó szakembereink több éves tapasztalattal rendelkeznek a forgalmazott számítástechnikai eszközök javításában, és emellett rendszeresen részt vesznek a gyártók által tartott szervizorientált továbbképzéseken is.

Technikai segítségnyújtó telefonunkon informatikai szakképzettségû kollégák fogadják a hibabejelentéseket, és igyekeznek a lehetõ legrövidebb idõn belül elhárítani a problémát:

  • Egyszerûbb hibák esetén, közvetlenül a hibabejelentés során, telefonos tanácsadással
  • Nagyobb szakértelmet igénylõ hibabejelentés esetén, a telephelyen dolgozó szakmérnök kollégák bevonásával, telefonos tanácsadással
  • Elõre egyeztetett idõpontban a helyszínre kiszálló szervizes szakemberek segítségével
  • A meghibásodott berendezés mûhelybe, illetve megjavítása után az ügyfélhez történõ visszaszállításával

Híreink

  • ElérhetőségeinkTöbb ügyfél részéről is előfordult az utóbbi időben, hogy a hibabejelentést rossz címre küldte, ezért késve tudtuk elkezdeni a hiba elhárítását. Kérjük, hogy olvassa el, hogy melyik kapcsolattartási lehetőség a legjobb Önnek.
  • Képzési program az Abakusz Kft munkatársainakA feladataink elvégzéséhez állandó képzésre van szükség.

Ügyfeleink véleménye

  • Gurmai Károly (Vincotech Kft)Számomra a legpozitívabb eredmény az volt, hogy a helyi IT tagjai gyorsan és jól tudtak együttműködni a telepítést végző kollégákkal, rengeteg haszon információt tudtak meg a rendszerről, ami segítette őket, hogy teljesebb legyen az telefonrendszer használatáról alkotott képünk.
  • Fenyősi Béla (Igm)Az Abakusz Kft jelenleg is üzemelteti rendszerünket, Osztrák székhelyű anyavállalatunk informatikai partnerével karöltve. Munkájukat megfelelő szakmai felkészültséggel, a vállalt reagálási és rendelkezésre állási időket pontosan betartva végzik.