Abakusz
Abakusz
Kezdőlap arrow Hírek, események arrow Hírek arrow Megkezdtük HelpDesk rendszerünk próbaüzemét

Megkezdtük HelpDesk rendszerünk próbaüzemét

Ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében elindítottuk HelpDesk rendszerünket (Hibakezelő rendszer), mely segíti az ügyfeleinktől érkező hibabejelentések nyilvántartását, állapotának követését. 

Az általunk választott program az Ilient SysAid rendszere. 

Ilient SysAid HelpDesk 

A HelpDesk rendszer segítségével a különböző módon beérkező bejelentések állapota egy egységes felületen nyomon követhető. A bejelentett hibákról kollégáink időben értesülnek, a hibák fontosságuk és a hibaelhárításhoz szükséges szakértelem szerint osztályozásra kerülnek így a megfelelő szakértelemmel rendelkező kollégánk időben megkezdheti a hiba elhárítását.

Minden bejelentett hibáról egy hibajegy készül, amely segítségével nyomon követhető a hiba életútja. A hibajegy változásairól a bejelentő ügyfél és a hibaelhárításban részt vevő kollégáink is folyamatos tájékoztatást kapnak e-mailben. Az ügyfél és a hibaelhárításban részt vevő kolléga e-mailes kommunikációja is rögzítésre kerül a hibajegyhez.

A nem megfelelő időben történő reagálás esetén kollégáink egy figyelmeztető levelet kapnak, így a hibák nem vesznek és nem felejtődnek el.

A hiba lezárásáról, a probléma okáról és megoldásáról is tájékoztatást kapnak az ügyfelek a rendszeren keresztül.

 

Kérjük, hogy az e-mailes hibabejelentéseiket ezentúl a címre küldjék.
A más címre érkező levelek esetenként nagyobb késésekkel kerülnek csak feldolgozásra! 

A címre érkezett levelekből a helpdesk rendszer automatikusan hibajegyet generál, ezért kérjük, hogy ide csak a tényleges hibabejelentéseket küldjék. Egyéb témákban az ill. címre küldjék leveleiket. 

Az IVSZ tagja Novell Partner ISO 9001 Cím: Győr, Attila u. 24. Infoart Média

"Az Abakusz Kft tanácsai figyelembevételével jelentős lépéseket tettünk abba az irányba, hogy cégünknél egy magasabb technikai színvonalat megtestesítő, ugyanakkor alacsony fenntartási költséggel bíró hardver és szoftver infrastruktúra alakuljon ki"

Pusztai János
üzemigazgató
Owens-Illinois Plastics Kft (Rexam Kft)


Gondjai vannak az informatikai rendszerével?

Az informatikai rendszere nem segíti, hanem akadályozza a cég működését?

Szeretné tudni, hogy hol vannak informatikai rendszerének a gyenge pontjai?


Write Comment (0 comments)