Elérhetőségeink
Több ügyfél részéről is előfordult az utóbbi időben, hogy a hibabejelentést rossz címre küldte, ezért késve tudtuk elkezdeni a hiba elhárítását. Kérjük, hogy olvassa el, hogy melyik kapcsolattartási lehetőség a legjobb Önnek.
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a hibabejelentések eljussanak a megfelelő emberhez cégünknél. Ehhez szeretnénk az Önök segítségét is kérni.
Kollégáink sok időt töltenek úton, és ügyfeleinknél hibaelhárítással. Ilyenkor nincs lehetőségük a bejelentett hibát feljegyezni. Ha Önöknél végeznek munkát, akkor szeretnénk, hogy az adott feladatra koncentráljanak és ne más ügyfél problémáját oldják meg telefonon. Előfordul, hogy betegek, szabadságon vannak és ilyenkor is szükségük van a telefonjukra, amit így nem szeretnének kikapcsolni. Ilyenkor nem tudják megoldani az Önök problémáját.
Fontosnak tartjuk ezzel szemben, hogy a hibabejelentés mindig időben eljusson hozzánk. Ezért több lehetőséget is biztosítunk.
Hibabejelentés e-mailben: helpdesk@abakusz.hu
Kérjük, hogy a problémáit lehetőleg e-mailben jelentse be, mert így a hibakezelő rendszerünk rögzíti a hibát és így nem felejtődik el.
Természetesen ha a levelezésével gond van, várjuk a hibával kapcsolatos bejelentését telefonon.
Hibabejelentés vezetékes vonalon: +36 96 509-343
Hibabejelentés mobil vonalon: +36 30 929-4030
Informatikai kereskedelem telefonszáma: +36 96 509-350
Irodatechnikai kereskedelem telefonszáma: +36 96 509-340
Kereskedelem e-mail-en: uzlet@abakusz.hu