Szervíz, üzemeltetés
Üzemeltetés, támogatás
Az egyre bonyolultabbá váló számítástechnikai berendezések és szoftverrendszerek mellett ma már elképzelhetetlen megfelelõ szakértelem és tapasztalat nélkül üzemeltetni informatikai rendszereket.
Az alábbi szolgáltatásokat kínáljuk partnereink számára:
- Hardver és szoftver karbantartási szerzõdések
- Az üzemeltetési és rendszergazdai feladatok egy részének ellátása
- Teljes körû üzemeltetési és rendszergazdai feladatok ellátása (outsourcing)
- Szaktanácsadói feladatok ellátása (rendszeres vagy eseti megbízással)
- Telefonos Hot-Line tanácsadói szolgálat, távfelügyeleti lehetõséggel
Szerviz
Szervízünk gondoskodik a cégünk és viszonteladói által értékesített informatikai eszközök – szerverek, munkaállomások, notebookok, monitorok és egyéb számítástechnikai berendezések – garanciális és garancia idõn túli szervizérõl, a karbantartási szerzõdések teljesítésérõl.
A helyszínen nem javítható eszközöket cégünk szervizmûhelyébe szállítjuk. Az itt dolgozó szakembereink több éves tapasztalattal rendelkeznek a forgalmazott számítástechnikai eszközök javításában, és emellett rendszeresen részt vesznek a gyártók által tartott szervizorientált továbbképzéseken is.
Technikai segítségnyújtó telefonunkon informatikai szakképzettségû kollégák fogadják a hibabejelentéseket, és igyekeznek a lehetõ legrövidebb idõn belül elhárítani a problémát:
- Egyszerûbb hibák esetén, közvetlenül a hibabejelentés során, telefonos tanácsadással
- Nagyobb szakértelmet igénylõ hibabejelentés esetén, a telephelyen dolgozó szakmérnök kollégák bevonásával, telefonos tanácsadással
- Elõre egyeztetett idõpontban a helyszínre kiszálló szervizes szakemberek segítségével
- A meghibásodott berendezés mûhelybe, illetve megjavítása után az ügyfélhez történõ visszaszállításával