Miért választanak minket

A CÉL: Partnereink problémáinak megoldása.

Az egyre bonyolultabb, összetettebb rendszerek olyan informatikai kihívást támasztanak a felhasználók elé, amely szükségessé teszi egy erre szakosodott cég bevonását. Hisszük, hogy a vállalkozások nem kizárólag különböző termékeket és szolgáltatásokat, hanem megoldásokat keresnek problémáikra, szeretnék rendszereiket jobbá, hatékonyabbá tenni. Alkalmazkodva az igényekhez hosszú távú, megbízható, minőségi és költség hatékony megoldási javaslatokat nyújtunk, gyártó független tanácsadó cégként segítünk megtalálni a legkedvezőbb megoldást, melyet szakembereink működő rendszerré illesztenek össze. 

Az Abakusz Kft küldetése, hogy minőségi megoldásokat adjon ügyfeleinek a világ vezető gyártóinak termékeivel és technológiáival, a jelenlegi és a jövőben várható igényeket is kielégítő rendszereket építsen és az ügyfél igényeihez legjobban illeszkedő szolgáltatásokat nyújtson.

Mi az ügyfeleinknek nem egy-egy terméket akarunk eladni, hanem Ügyfelünk felmerülő problémájára a cég meglévő rendszerébe legjobban beilleszthető és az informatikai stratégiájához legjobban illeszkedő megoldást javaslunk. Ha a szükséges problémára több gyártó termékeiből is adható az Ügyfél igényeit kielégítő megoldást, akkor több megoldást is javasolunk.

A pillanatnyi igényen túlmutató megoldás.

Az Ügyfelünk felmerülő problémájára teljes megoldást adunk. Nem csak az ügyfél által igényelt megoldáscsomagra adunk ajánlatot, hanem a kapcsolódó területek problémáira is felhívjuk a figyelmet. Pl.: egy szerver megoldásnál a mentés, szünetmentes áramellátás, vírusvédelem problémáira is felhívjuk az ügyfél figyelmét.

Kulcsrakész megoldás. 

Ajánlatunk a teljes működő rendszerre szól. Törekszünk arra, hogy az üzembe helyezés során ne forduljon elő „nem várt probléma”. Az ajánlat készítés során az összes lehetséges feladattal számolunk. A rendszer szállításakor a komplett üzembe helyezést elvégezzük, ha a megrendelőnk igényelte azt.  

Szaktudás és szakértelem. 

Szellemi tőkénkre alapozva teljes körű, gyártó független megoldásokat kínálunk Partnereinknek. Ügyfeleink működési sajátosságait figyelembe véve fogalmazzuk meg tanácsainkat, állítjuk össze fejlesztési és üzemeltetési javaslatainkat. Nem csak árainkkal, hanem szolgáltatásaink színvonalával szeretnénk meggyőzni, hogy hosszú távon minket válasszanak, velünk együttműködjenek. 

A mindennapos munkában szerzett tapasztalat, szakértelem mellett a folyamatos képzést is fontosnak tartjuk. Kollégáinkat folyamatosan képezzük, hogy a felmerülő és a jövőbe mutató kihívásoknak meg tudjanak felelni. Képzéseink egy része belső képzés, mely során a szakembereink egymásnak továbbadják megszerzett tudásukat. Más részük tanfolyami és önképzés, melyeknek a célja a szakmai fokozatok megszerzése.  

Kollégáinkat támogatjuk abban, hogy az ismert gyártók szakmai képesítéseit szerezzék meg, így ügyfeleink egy harmadik fél minősítése által is meggyőződhetnek szakmai tudásunkról. 

Beszélünk ügyfeleink nyelvén

Az informatikai problémákat egy átlagos felhasználónak nehéz megértenie. Mi segítünk megérteni ezeket a problémákat, informatikai fogalmakat. Nem "informatikus", hanem a felhasználók által is érthető nyelven magyarázzuk el a felmerült problémákat és a lehetséges megoldásokat.

Partneri kapcsolat ügyfeleinkkel

Szeretnénk szoros Partneri kapcsolatot kiépíteni Ügyfeleinkkel, megismerni igényeiket és alkalmazkodni hozzájuk, személyre (cégre) szabott ajánlatokat/megoldásokat nyújtani.

Célunk, hogy ügyfeleinket teljes körűen ki tudjuk szolgálni, ezért teljes saját szolgáltatás és termék portfoliónkat megismertetjük ügyfeleinkkel. 

Stratégiai partnerségek.

Eredményes tevékenységünkhöz, fejlődésünkhöz nélkülözhetetlen az erőteljes gyártói támogatás, ezért stratégiai partnereinkkel folyamatos kapcsolatot tartunk fenn, részt veszünk az általuk szervezett továbbképzéseken, szakmai fórumokon. 

A meghatározó szoftver és hardver gyártók partneri minősítésével rendelkezünk (Novell, Microsoft, HP, IBM, Cisco, 3Com, R&M, GTS-Datanet. Stratégiai partnereink a projektek megvalósítása során kereskedelmi és szakmai támogatást biztosítanak számunkra. 

MIÉRT ÉRDEMES MINKET VÁLASZTANI?

Megítélésünk szerint az Abakusz Kft olyan tapasztalatok, ismeretek, gyártói kapcsolatok és háttértámogatás birtokában van, melyek nagymértékben hozzájárulnak a projektek sikeréhez, s ezáltal egyedülállóan alkalmassá tesznek bennünket szakértői munka elvégzésére 

A projekteket cégünk a legnagyobb szakértelemmel és gondossággal kezeli. Bízunk benne, hogy Önök is kipróbálják szolgáltatásainkat, és a költség hatékonyabb, szervezettebb működés alapján egy hosszú távú kölcsönös bizalmi alapokra fektetett kapcsolat teremthető.

Híreink

  • ElérhetőségeinkTöbb ügyfél részéről is előfordult az utóbbi időben, hogy a hibabejelentést rossz címre küldte, ezért késve tudtuk elkezdeni a hiba elhárítását. Kérjük, hogy olvassa el, hogy melyik kapcsolattartási lehetőség a legjobb Önnek.
  • Képzési program az Abakusz Kft munkatársainakA feladataink elvégzéséhez állandó képzésre van szükség.

Ügyfeleink véleménye

  • Sáhó Dániel (Per-kor Kft)2008-ban több helyi rendszerüzemeltető cég közül esett választásunk az Abakusz Kft-re és nem bántuk meg. Szakmai felkészültségüknek köszönhetően megbízható és fejlett rendszert építettek ki nálunk. Igényeinkre gyorsan reagálnak, a személyes kapcsolat is kiváló.
  • Fenyősi Béla (Igm)Az Abakusz Kft jelenleg is üzemelteti rendszerünket, Osztrák székhelyű anyavállalatunk informatikai partnerével karöltve. Munkájukat megfelelő szakmai felkészültséggel, a vállalt reagálási és rendelkezésre állási időket pontosan betartva végzik.